2010. május 31., hétfő

Blogkalauz 2.0

Avagy hogyan szóljunk hozzá a bejegyzésekhez - mert ezt többen nem tudtátok megfejteni. Hiába, ahány blog, annyiféle metódus, nem csoda, ha egy idő után megzavarodik az embör. Először is javaslom, hogy ha van, akkor dzsíméles címet használjatok, mivel a két rendszer összeér, tehát azzal a legegyszerűbb. Alapértelmezetten azt hiszem, hogy a regisztrált nevedet teszi be, de ha jól emlékszem, a profilon át lehet írni, hogy mi jelenjen meg.

A lényeg: készítettem egy jó szájbarágós júzergájdot, amit fel fogok tölteni és ezen bejegyzés címe alá belinkelem nektek :)
/kieg 06.17. valamiért szétszedi a doksit, még nem sikerült rájönnöm, mi a titka, de igyekszem/

Ügyeskedjetek, várjuk az értékes hozzászólásaitokat!

SeniorLotti

2 megjegyzés:

  1. Tiszteletvel jelentem, én megcsináltam. Meg is szenvedtem, mire egy megosztható doksivá tekertem-csavartam. Be is linkeltem. A google docs meg széjjelbökte.
    Megígérem, megfésülöm és beteszem újra, mostmár késő van ehhez.

    SL

    VálaszTörlés
  2. Azt hogy csináltad, hogy a poszt címéről linkeltél?
    És kitettelek a blogrollba a kártyásban, ha nem szereted, szólj pliz.

    VálaszTörlés