2010. május 13., csütörtök

Mit olvasunk most?

Én Orwell 1984-ét.
És ti?

SeniorLotti

5 megjegyzés:

  1. 84 elég súlyos még így is, hogy már olvastam. Amellett, hogy izgalmas meg érdekes, durván lehangoló. Ezt nem fogom megenni 2 nap alatt, már látom...

    SL

    VálaszTörlés
  2. Most kezdtem el Vajda Miklós: Anyakép, amerikai keretben. Eddig nagyon bejön (nagy szó egy olyan nyűgös olvasótól mint én:)
    az 1984 valóban nyomasztó :( hagyd a csudába, annyi jó könyv van!!!!

    VálaszTörlés
  3. Félbehagytam. Most nem veszi be a gyomrom.
    Helyette viszont a kezembe akadt egy nagyon jó: Karinthy Ferenc - Mi van a a Dunában? Nagyon klassz könyv. Érdekes, műveltetős, szórakoztató.

    És már tudom, mi lesz a következő, amit felveszek ide - nem mellékesen azért (is), mert pont ma kaptam meg filmen. Az időutazó felesége :)

    SL

    VálaszTörlés