2010. október 17., vasárnap

"Anti-könyvajánló" avagy mit ne olvassunk el

Egy kedves látogatónk javaslatára ezennel megnyitom a feketelistás könyvek polcát, ahová bekerülhetnek azok a könyvek, amiket szerintetek vagy szerintünk nem érdemes elolvasni.
A facebookon már felkerült a polcra Thomas Mann - Linda szerint - és a Candide.
Szerintem az Anita Blake ultragáz, aztán a felesleges kategóriába betenném még azt a regényt, aminek a címe most nem jut eszembe /valami utazásos életútkeresős nyál/ és mivel a könyvepolcomon nincs, valószínű, a legutóbbi szeretetcsomaggal elutazott egy szegénynegyedbe. Hasonló élmény a Párizsban ne légy szomorú! amit legfeljebb akkor érdemes elolvasni, ha annyira szar állapotban vagy, hogy csak sekélyes és végtelen egyszerű olvasmány megy át a rendszeren.
Jó eséllyel indul még a Barbiebébi, bár nem olvastam el, de gyanítom, hogy ez a leghelyesebb cselekedet, ami ezzel a regénnyel kapcsolatban felmerülhet :D

Várjuk az anti-ajánlatokat!

SeniorLotti

1 megjegyzés:

  1. Anit-antit lehet? Álljon itt egy idézet, ha ez rossz, akkor nem értelek Titeket. Linda?

    - Azt mondod nekem, „édes fiam”? - kiáltott fel, viharosan átölelt, és száját nyakamba vájta. -
    Ah, ez csókolnivaló! Ez még az „édes kurvám”-nál is jobb! Mélységesebb kéj mindannál, amit
    nekem eddig okoztál, te, szerelem művésze! Itt fekszik mellettem egy kis meztelen lifthajcsár,
    és „édes fiam”-nak szólít, engem, Diane Philibert-t! C’est exquis... ça me transport! Armand,
    chéri, nem akartalak megbántani. Nem akartam azt mondani, hogy különösképpen ostoba
    vagy. Minden szépség ostoba, mert egészen magától értetődő, egyszerű valóság, arra való,
    hogy a szellem magasztalásának tárgya legyen. Mutasd magad, hadd lássalak egészen - szent
    isten, de gyönyörű vagy. Oly édes a melled, lágy és tiszta szigorúságában, a karcsú karod, a
    gyöngéd bordáid, a keskeny csípőd és ah, Hermészhez méltó lábszáraid...

    Ha Nektek is tetszik, akkor szeretném levenni az íróját az anti-polcról.

    Barek

    VálaszTörlés